Frågor och svar

Hur köper man biljett till Sankt Hindriks Pub på fredag och Galamiddagen på lördag?

Den 1a december släpps biljetterna och man köper biljetter på länk från www.bergshandteringensvanner.se

Hur blir man medlem i BHV?

Man klickar här, fyller i sina uppgifter och betalar in medlemsavgiften.

Avi för medlemsavgift finns här.

Det går också att betala medlemsavgift när man köper biljetter på www.bergshandteringensvanner.se

Måste man vara medlem i BHV för att vara med på Galamiddagen i samband med Hindersmässan?

Ja, men medföljande, unga professionella och studenter behöver inte vara medlemmar. Är man medlem i SBF behöver man inte vara medlem i BHV.

Hur länge är man Ung Professionell och får rabatt?

Till och med det år man fyller 35 år.

Vad är det för klädkod?

På Galamiddagen på lördag kväll är klädkoden Smoking. Men det går lika bra med en mörk kostym om man tar på sig en fluga.

På Sankt Hindriks Pub på fredag kväll är klädkoden kavaj.

Hur anger man matallergier eller att man önskar vegetarisk mat på Sankt Hindriks Pub eller på Galamiddagen?

Det gör man när man köper biljett eller så mailar man till bhv@jernkontoret.se. Detta måste göras två veckor innan Hindersmässan.

Hur beställer jag bord till lördag lunch och vickning lördag kväll?

Om man vill beställa bord på Conventum eller i Club 700 tar man kontakt med Leo Hanff via e-post leo.hanff@conventum.se eller på tel 019-766 45 08.  Menyer, dryckeslista och beställningsunderlag hittar man på BHVs hemsida några månader innan mässan.

Club 700 har också plats för spontanister i sin barer för de som inte vill ha ett eget bord.

Behöver man anmäla sig till föredragen fredag eftermiddag och årsmötet  med föredrag på lördag förmiddag?

Nej det behövs inte och man kan också ta med en gäst. Till Sankt Hindriks Pub på fredag och Galamiddagen på lördag kväll måste man köpa biljett.

Hur bjuder jag med en bekant eller kollega eller leverantör?

Man kan lasta ner inbjudan från www.bergshandteringensvanner.se och mejla till den eller de du vill bjuda in. Eller bara tipsa om BHVs hemsida.

Varför återbetalar ni inte avgiften om man blir sjuk?

Det gör vi fram till två veckor innan Hindersmässan. Därefter har vi beställt mat och får en kostnad. Man kan givetvis själv sälja eller ge bort sin biljett. Om man meddelar detta på bhv@jernkontoret.se så blir det också rätt i bordsplacering mm.

Hur gör ni bordsplaceringen?

Vanligen placerar vi respektive mitt emot varandra och personer från samma företag tillsammans. Våra VIP gäster såsom föredragshållare, hedersledamöter och företagsledare placeras först och därefter våra sponsorer. Till sist placerar vi efter ålder, där högre ålder prioriteras. Vi försöker, i möjligaste mån tillgodose önskemål om placering, som man anger vid biljettköpet.

Kan man anmäla sig i grupp och få en gemensam faktura till företaget?

Ja om man mailar till bhv@jernkontoret.se och anger företag, namn, födelseår, namn på respektive, inköpsorder, betalningsinstruktioner mm. Man kan också få en mall för detta från BHV.

Vilka delar arrangerar BHV under Hindersmässan?

BHV arrangerar konferensen på fredag och årsmöte med fördrag på lördag. BHV arrangerar också Sankt Hindriks Pub på fredag och Galamiddagen på lördag. Se BHVs hemsida för mer information om programmet.

Hur gör man för att träffa studenter och få hjälp med kompetensförsörjningen på Hindersmässan?

På BHVs hemsida under Annoser och sponsring, finns koncept för studenter 2025. Man kan vara med på speed-dating på fredag i mån av plats och bjuda studenter på lunch på lördag.

Om man som företag vill synas eller annonsera – hur gör man då?

Vill ditt företag synas i samband med Hindersmässan – se här för annonsering och sponsring.

Vilka nivåer av sponsring finns det inom BHV?

Vi har tre nivåer:
Värdföretag – ett förtag varje år
BHV Partner – Max 10 företag med ett långsiktigt åtagande
BHV Guld – Max 10 företag med ett långsiktigt åtagande

Fler frågor?

Maila BHV på bhv@jernkontoret.se